dimecres, 25 de gener del 2012

Dona'm un petó, un de sol, i seré teva per sempre. ♥

No hi ha res més càlid i que gratifiqui tan com un bes. Però no ha de ser qualsevol persona, ni tampoc buscar la perfecció d'una pel·lícula. La perfecció d'un petó, el que fa que sigui especial, és l'espontanitat del moment. Què és un bes planejat? Es pot considerar realment un bes? Segons la seva definició sí, però segons la meva prespectiva no. Un bes de veritat et fa tremolar, i sentir el nerviosisme a la panxa, aquell que anomenem "papallones". Però ja no tan sols de la teva mitja taronja o del teu príncep verd (no ens enganyem, el blau només apareix als films de disney), sinó de tots aquells als que estimes. Per mi donar un petó significa entregar una part de tu a l'altre persona, i per això signifiquen tant. Per això reivindico que els petons de cortesia haurien de rebre un altre nom, perquè per mi, no hi ha res millor que un bes de veritat.
Molta gent que m'importa em podran dir pesadeta, però ho sento molt, la meva manera de fer és aquesta. I la realitat és que quan creixes, t'arrepenteixes de totes les abraçades que has rebutjat i tots els petons que no has fet. Siguem menys ariscos, fem d'aquesta societat un lloc harmònic on conviure, i convertim tota la ràbia i nerviosisme en un simple petó.
PostData; Volia enviar un petó a la Xènia, que és molt guapa i me l'estimo molt! Mai deixis de ser com ets, m'encantes (:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada