dimarts, 24 de gener del 2012

El mirall ♥

Sóc cranc. No crec en l'horòscop de les revistes, acostuma a ser una "trola" bastant gran que s'inventa qualsevol que no té secció, i se li assigna simplement. Però si que crec en l'horòscop permanent, o si més no, allò que els signes signifiquen. No hi creia, perquè enganyar-nos, fins que vaig llegir una cosa que em va sobtar. Un dia, passejant per les tendes d'un poble de muntanya on no hi ha molta cosa a veure sincerament, vaig trobar una que es deia "encanteri". Tractava de l'espiritualitat, i ja que és un tema que m'interessa, vaig decidir entrar-hi. Em van cridar l'atenció unes bruixetes que duien un llibret. Es classificava per horòscops, així que vaig agafar el de cranc. Sensible, maternal, emocional i intuitiu. Em vaig quedar, com diria el meu pare, de pasta de boniato. Les va encertar totes, així que vaig decidir emportarme-la com un record més i no li vaig donar més voltes fins que l'altre dia, em vaig posar a llegir un article sobre el caràcter de les persones envers certes situacions complicades. Estava separat per signes, i altre cop em pensava que tornaria a dir alguna barbaritat. Totes les respostes corresponents al meu signe éren les que faria exactament jo. Així i documentant-me, vaig pensar que he conegut a bastantes persones amb el mateix signe, i amb gairebé totes tinc afinitat. Això em va fer pensar, que sempre hi haurà algú que senti el mateix que tu, que sempre hi haurà algú que li costi superar més els obstacles que tu, i sempre hi haurà algú disposat a donar-te tot a canvi de res. L'ànima bessona, diuen, jo simplement li dic el mirall. Una persona que vegis i sàpigues automàticamrnt que sent, que vegis i la coneguis amb una simple mirada. I això és el que em motiva a conéixer gent nova, i seguir estimant. Perquè si aquest sentiment no existís, ja hauria abandonat la búsqueda fa molt de temps.
La bruixeta està a l'entrada de casa, i la gent que s'hi fixa i em pregunta per ella, contesto que allò és la llum que m'engega quan crec que em quedaré sempre a les fosques, i encara que a vegades em costi trobar l'interruptor, tinc tot un camí per endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada