divendres, 6 de gener del 2012

Eterna companyia ♥

"Camins, que ara s'esvaeixen. Camins, que hem de fer sols." Mai he caminat sola, sempre he tingut una mà ocupada. Usualment una mà està agafada als meus pares i l'altre acostuma a ser algú al que aprecio moltísim. Sóc conscient que quan aquestes persones no hi siguin per qualsevol motiu, o simplement no hi puguin ser perquè així la vida ho demana, allà estarà ella. La que ha estat al meu costat des de que vaig néixer, i la que em veurà morir. La que ha escoltat el meu plor quan ningú sabia que era existent, i que ha compartir els moments on realment estava feliç, la música. Una sola paraula per descriure un univers de sensacions. Res per mi es podrà comparar al plaer que em produeix lliscar una corda del meu baix o fregar les de la guitarra, mai res serà igualable a les papallones que se'm fan a l'estòmac quan tanco els ulls i reposo els meus dits a les tecles del piano. Què seria de mi un sol dia sense escoltar una melodia? Què seria de mi un sol dia sense una veu amb la qual poder expressar al detall cada una de les meves sensacions? De fet, tot i estar afònica i no tenir veu, segueixo cantant, perquè un dia sense fer-ho per a mi és un dia malgastat. Per no esmentar ja què seria la vida sense música per a mi? Molts dirant que vida, d'altres que una mica més aburrida, d'altres que perdria el sentit d'algunes coses però només els que han nascut amb la música al seu interior et respondran amb una sola paraula; mort. Quants homenatges se't fan, i encara en són pocs. Per més dies de la música, i que aquesta sigui lliure i accessible per tothom, de manera que tots tinguin la possibilitat que jo vaig tenir, descobrir una via d'escapament a un altre món, un motor per seguir endevant i un company per fer camí.
PostData; Aquesta entrada va dedicada a unes persones fundamentals a la meva vida, peces clau, amb les que he crescut i les úniques que puc afirmar que saben tot de mi. De les poques que quan no hi havia ningú per fer camí, em van oferir la seva mà. Us estimo judit i mariona (:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada