dimecres, 8 de febrer del 2012

Una milionèssima part del que sóc.

Sóc una persona bastant complicada d'entendre, i la veritat és que has de tenir una certa connexió amb mi per endevinar que alguna peça no enganxa bé quan estic malament. No m'agrada ensenyar les meves emocions, ploro molt, i rara vegada em veuràs plorar en públic. Tinc molt mal geni, i puc arribar a ser una verdadera rival si t'interposes en el meu camí cap a la felicitat. Quan realment vull alguna cosa, sóc molt insistent i tossuda, i no paro fins que ho aconsegueixo.
Respiro i disfruto fent-ho, ja que la música són més que simples melodies, constitueix el meu oxigen per respirar dia a dia. Els textos m'absorveixen, però el meu odi cap als llibres és rarament existent. Amant de la paraula, i del silenci alhora. La meva vida es basa en contradiccions.
M'encarinyo amb la gent ràpid, i tinc la opinió ferma de que és fàcil caure bé a la gent, el que és difícil és que t'acceptin tal com ets. I realment podriem viure sent titelles o simples còpies d'altres persones?
M'apassiona parlar, parlaria tot el dia. La moda forma part de mi, tot i que considero que cadascú té la seva pròpia. Trenco les normes i alhora les respecto. No segueixo cap rutina, doncs per a mi aquest concepte no existeix ja que has de fer de cada insant que sigui ÚNIC i IRREPETIBLE.
Sóc acuàtica des de que vaig néixer, nadar em fa oblidar tota pena i estrés. Ballar. És una de les accions que evita que molts cops acabi sota terra. Que no em treguin el meu colacao, poleomenta i red-bull. Tinc canvis d'humor molt freqüents i parts de mi que espero que mai conegueu.
Caic molts cops, però sempre m'aixeco, i cada cop aconsegueixo pujar més amunt. Moltes persones m'han volgut fer tocar fons i quedar-m'hi però em complau dir que han estat conscients de la meva REMUNTADA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada