dijous, 3 de maig del 2012

Tu i jo.

Tu somrius, jo somric. Tu em mires, jo t'observo. Tu em cremes, jo poso l'edifici en flames. Tu m'il•lumines, jo intento enlluernar-te amb la meva llum. Tu dius que m'estimes, jo sé que t'estimo. Tu actúes silenciós, jo ho faig a grans passes. Tu millores, jo intento millorar. Tu mires endavant, jo camino endavant.
Tu i jo. Som i a la vegada no som. Tu i jo. Dos ànimes cansades i alhora intrigades. Tu i jo. Dos cossos etèris que s'amen. Tu i jo. Reprimida llibertat. Tu i jo. Mar i terra. Tu i jo. Blanc i negre. Tu i jo. Una promesa. Tu i jo. Un somriure. Tu i jo. Un somni. Tu i jo. complicat, però simplement sempre ho serà. Tu i jo. Lluny i alhora aprop. Tu i jo. "Corren les nostres ànimes, com dos rius paral•lels".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada